Bereik efficiënt uw doelgroep met narrowcasting
Narrowcasting is steeds populairder in onze digitale wereld. Steeds meer bedrijven ontdekken de voordelen van deze communicatiemethode, en terecht, want met narrowcasting bereikt u efficiënt en doeltreffend uw doelgroep. Maar wat houdt Prommis narrowcasting precies in en hoe kunt u het effectief inzetten in uw bedrijf? Bij Promed leggen we u graag alles uit over deze vorm van communicatie.
Wat is Prommis narrowcasting?
Narrowcasting, ook wel digital signage genoemd, kunt u zien als een soort privé televisiekanaal waarop u precies de informatie kunt tonen die u wilt. De narrowcasting-schermen zijn verbonden met één centraal punt, van waaruit u de informatie verspreidt. U bepaalt zelf welke informatie op welke schermen en op welk tijdstip te zien is. Op deze manier bereikt u een specifieke doelgroep op een specifieke locatie en tijd. Narrowcasting is daarom veelzijdig inzetbaar in verschillende situaties.
Narrowcasting-schermen worden onder andere gebruikt in winkels, bedrijven, sportscholen en vliegvelden. Ook in kantoren en wachtruimtes van ziekenhuizen en huisartsen komen deze schermen vaak voor. Ze worden ingezet voor het verspreiden van belangrijke informatie, bewegwijzering, reclame of om de betrokkenheid te vergroten. De combinatie van actuele informatie en aantrekkelijke vormgeving zorgt voor een hoge attentiewaarde.
Waarom is narrowcasting zo populair?
Prommis narrowcasting wordt op steeds meer plekken ingezet, en dat is niet gek gezien de effectiviteit van deze communicatiemethode. Het sluit perfect aan bij onze digitale maatschappij. Met onze narrowcasting kunt u mensen een vernieuwende ervaring bieden, zowel binnen als buiten uw bedrijf. Via de website van Promed narrowcasting kunt u eenvoudig zelf de boodschap aanpassen aan uw doelgroep. Zie hier een voorbeeld van een snackbar die hun menu tonen op onze schermen.
Is narrowcasting wat voor u?
Zoals u ziet, is narrowcasting op veel verschillende manieren in te zetten. Het kan de communicatie bevorderen, een optimale ervaring bieden, of dienen als reclameinstrument. Deze veelzijdigheid maakt narrowcasting waardevol voor veel organisaties. Wilt u ook gebruikmaken van deze communicatiemethode? Wij bekijken graag wat er voor uw organisatie mogelijk is en hoe we narrowcasting het beste kunnen integreren.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.