Bereik efficiënt uw doelgroep met narrowcasting

Narrowcasting is in onze digitaal ingestelde wereld erg populair. Steeds meer bedrijven zien de voordelen van deze manier van communiceren in. En terecht, want met narrowcasting bereikt u efficiënt en doeltreffend uw doelgroep. Maar wat is Prommis narrowcasting precies en hoe kunt u het effectief inzetten in uw bedrijf? Bij Promed leggen we u graag alles uit over deze vorm van communiceren.

Wat is Prommis narrowcasting?

Narrowcasting wordt ook wel digital signage genoemd. U kunt het zien als een soort privé televisiekanaal, waarop u precies de informatie laat zien die u wilt. De narrowcasting schermen zijn verbonden met één centraal punt, van waar u de informatie verspreidt. U bepaalt welke informatie wanneer op de schermen te zien is. Op die manier bereikt u een specifieke doelgroep op een specifieke locatie en tijd. Narrowcasting kan daarom in veel verschillende situaties gebruikt worden.

Narrowcasting schermen worden onder andere ingezet in winkels, bedrijven, sportscholen en vliegvelden. Maar ook in kantoren en in wachtruimtes van ziekenhuizen en huisartsen ziet u dit soort scherminformatie hangen. Het wordt gebruikt voor het verspreiden van belangrijke informatie, maar ook als bewegwijzering, voor reclame of om de betrokkenheid te vergroten. De combinatie van actuele informatie en aantrekkelijke vormgeving zorgen voor een hoge attentiewaarde.

Waarom is narrowcasting zo populair?

Op steeds meer plekken wordt Prommis narrowcasting gebruikt. Dat is niet gek, als u weet dat deze manier van communiceren erg effectief is. Het past bovendien perfect in onze huidige, digitale maatschappij. Met onze narrowcasting kunt u mensen een nieuwe ervaring bieden, of dit nou binnen of buiten uw bedrijf is. Via de website van de Promed narrowcasting past u de boodschap eenvoudig zelf aan uw doelgroep aan. Zie hier een voorbeeld van een snackbar die hun menu tonen op onze schermen.

Is narrowcasting wat voor u?

Zoals u ziet is narrowcasting op veel verschillende manieren in te zetten. Soms wordt het gebruikt ter bevordering van de communicatie, soms richt het zich meer op het bieden van een optimale ervaring en soms wordt digital signage vooral gebruikt voor het maken van reclame. Deze veelzijdigheid zorgt ervoor dat narrowcasting in veel organisatie van toegevoegde waarde is. Wilt u ook gebruik maken van onze manier van communiceren? Neem dan contact op met Promed. Wij kijken graag wat er voor uw organisatie mogelijk is en hoe we de narrowcasting het beste binnen uw organisatie kunnen integreren. Vraag hier de offerte aan.

Offerte aanvragen

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring krijgt op onze website. Bekijk Privacyverklaring